Kontakt

Často kladené otázky

Pre zákazníkov z celej Európskej únie - miestnych platcov DPH s IČ DPH umožňujeme nákup bez DPH (neplatí pre zákazníkov nakupujúcich na české DIČ)

Podmienky fakturácie bez DPH

  • Fakturácia bez DPH je možná len pre spoločnosti, ktoré nemajú sídlo v Českej republike a majú overené IČ DPH v rámci EÚ.
  • Dodacia adresa je mimo Českej republiky.


Požadujete fakturáciu bez DPH?

  • Ak spĺňate vyššie uvedené podmienky, napíšte do poznámky k objednávke alebo nám pošlite e-mail na adresu info@lacnedrziaky.sk, že požadujete fakturáciu bez DPH.
  • Na základe vašej poznámky alebo e-mailu overíme, či sú podmienky splnené, a uvedieme túto požiadavku na faktúre.
  • Potvrdenie z e-shopu sa vygeneruje štandardne - t. j. vrátane DPH, zmeny sa vykonajú dodatočne manuálne.

  • Ďakujeme za pochopenie.

    Ako vrátiť alebo vymeniť tovar

    Objednali ste si držiak (alebo iný tovar) a on vám nevyhovuje? Je príliš veľký (malý) pre vašu TV? Nie je s televízorom kompatibilný alebo ste čakali niečo iné? Nezúfajte!

    Pomôžeme s výmenou pre Vás vhodného držiaka, radi Vám s výberom poradíme. Nerobíme z výmeny tovaru žiadnu vedu, pretože vieme, že spokojný zákazník je to najdôležitejšie - a o to nám ide v prvom rade!

    Na vrátenie nepoškodeného a nepoužitého tovaru máte podľa zákona nárok do 14 dní od zakúpenia.

    Ako teda postupovať? Je to úplne jednoduché! Napíšte nám e-mail na info@lacnedrziaky.sk, kde nám oznámite dôvod výmeny. Prípadne ak by situácia bola zložitejšia, môžete zavolať na +421 948 151 569, ale rovnako je potrebné potvrdenie písomnou formou. Pre lepšiu a rýchlejšiu orientáciu pripojte číslo objednávky. Ak už máte vyhliadnutý tovar na výmenu, pridajte odkaz na tento produkt. Ak nie, nebojte sa nás požiadať o radu. Radi Vám s výberom pomôžeme a nájdeme to najlepšie riešenie, aby splnil Vaše očakávania a požiadavky.

    Po dohovore s nami my vytvoríme štítok na odoslanie tovaru od Vás k nám. Tento štítok po vytlačení nalepíte na starostlivo zabalený tovar a prinesiete na akúkoľvek pobočku Zásielkovne. Na týchto pobočkách po Vás nebudú chcieť žiadne peniaze, stačí len tovar odovzdať a dopravca zabezpečí doručenie k nám. Následne vám bude dopravné strhnuté, spätná zásielka sa pohybuje podľa váhy od 2,5 €.

    Tovar je tiež možné zaslať na vlastné náklady akúkoľvek prepravou. Tovar však vždy zasielajte iba na adresu:

    Holders s.r.o.
    Brnenská 4286 / 1b
    695 01 Hodonín

    Po doručení bude tovar prekontrolovaný, či nie je poškodený. Preto pripomíname ešte raz, aby bol tovar na prepravu veľmi dobre zabalený. Po prekontrolovaní bude podľa dohody zaslaný nový tovar.

    Pre lepšiu komunikáciu môžete využiť náš formulár na výmenu / vrátenie tovaru. Viac nájdete v našich VOP.

    V prípade platby vopred, je nutné, aby bola platba pripísaná na náš účet najneskôr do 3 pracovných dní, po túto dobu Vám držíme produkty v rezervácii na sklade, po uplynutí tejto doby, produkty z objednávky uvoľníme pre ďalších zákazníkov, môže sa tak stať, že ak zaplatíte neskôr, nebude produkt už na sklade. Ďakujeme za pochopenie.

    V prípade odberu väčšieho počtu kusov vám zadarmo a nezáväzne vypracujeme individuálnu cenovú ponuku. Ponuku spracujeme z všetkého nášho sortimentu a to do 24 hodín. Stačí kontaktovať veľkoobchodné oddelenie na e-mail slaby@holders.cz.


    Viac nájdete na stránke veľkoobchodu.

    Potrebujete daňový doklad k príslušnej objednávke a nemôžete ho nájsť?


    Všetky faktúry posielame vždy e-mailom z objednávky, skúste preto prvýkrát prehľadať Váš e-mail, pokiaľ ju tam naozaj nenájdete, tak nám napíšte na e-mail info@lacnedrziaky.sk, napíšte číslo Vašej objednávky a my Vám faktúru obratom zašleme na e -mail.

    Prišiel mi poškodený tovar

    Dostali ste poškodený tovar a prišli ste na to až po jeho rozbalení? Bohužiaľ aj táto nepríjemná vec sa môže stať. Vopred sa za túto nemilú vec ospravedlňujeme a ihneď zjednáme nápravu.

    Po zistení chyby zaistite fotografie, kde je závada jasne viditeľná. Spolu s podrobným popisom závady odošlite tieto fotografie na e-mail info@lacnedrziaky.sk. Nezabudnite priložiť tiež číslo objednávky pre rýchlejšiu orientáciu.

    V niektorých prípadoch sme schopní zaslať iba chybný diel, v tých zložitejších je nutná výmena celého tovaru. V tomto prípade je nutné zaslať tovar späť k nám. Pri tomto postupe my Vám zašleme štítok, požiadame o starostlivé zabalenie tovaru tak, aby nedošlo pri preprave k ďalšiemu poškodeniu. Tento štítok po vytlačení nalepíte na tovar a len odovzdáte do akejkoľvek pobočky Zásilkovny. Nie je tak nutné nič zložito vyplňovať alebo platiť - stačí len odovzdať. Všetko ide na naše náklady.

    Tovar tiež môžete odoslať na vlastné náklady, vždy však na adresu nižšie:

    Holders s.r.o.
    Brnenská 4286 / 1b
    695 01 Hodonín

    Na riešenie reklamácie máme zo zákona 30 dní, avšak v drvivej väčšine to zvládame za menej ako polovicu. Ak sa reklamácia ukáže ako oprávnená, bude Vám ihneď zaslaný nový tovar, bez akéhokoľvek doplatku. V prípade, že reklamáciu nebudeme môcť uznať, bude tovar odoslaný späť k Vám na Vaše náklady. Zároveň bude nutné zaplatiť tiež prvé poštovné, ak sme zariaďovali.

    Využiť môžete nášho reklamačného formulára. Viac nájdete v našich VOP.

    Kompletný návod ako vybrať správny držiak, tak aby sedel na Vašu TV nájdete podrobne vyhotovený v našej poradni. Alebo sa obráťte na nášho odborného poradcu, rád Vám zadarmo pomôže s výberom! Stačí napísať e-mail na info@lacnedrziaky.sk alebo zavolať na +421 948 151 569.

    Prišiel mi poškodený balík

    Priviezol Vám kuriér poškodený balík/zásielku? Tu uvádzame odporúčania, ako takúto situáciu riešiť.

    Ak už pri prevzatí zistíte, že je obal poškodený, alebo dokonca zničený, zásielku rozhodne nepreberajte. Odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás kontaktuje na e-mail info@lacnedrziaky.sk. Zjednáme nápravu a v čo najkratšom čase Vám zašleme nový produkt. Reklamáciu pôvodnej zásielky s dopravcom potom vybavíme sami.

    V prípade, že sa tovar rozhodnete prevziať, potom jedine s výhradou. V tomto prípade odporúčame zaobstarať čo najviac fotografií a informácií o poškodenej zásielke. Pokiaľ nebude tovar prevzatú s výhradou, nemôžeme reklamáciu s dopravcom riešiť.

    Viac nájdete v našich VOP.

    Predajňa - adresa pre vrátenie tovaru

    Brněnská 4286/1b

    695 05 Hodonín

    Česká republika

    Zákaznícka podpora


    Tomáš Húska - poradenstvo, objednávky

    tel.: +421 948 15 15 69
    e-mail:  info@lacnedrziaky.sk


    Martin Slabý  - veľkoobchod
    e-mail:  info@lacnedrziaky.sk


    Vojtěch Šmida  - marketing
    e-mail:  smida@holders.cz


    Prevádzkareň

    Holders s.r.o.

    Brněnská 4286/1b
    695 05 Hodonín
    (vo dvore areálu malých kasární)

    pre vrátenie tovaru nás prosím vždy napred kontaktujte na info@lacnedrziaky.sk


    Sídlo společnosti

    Holders s.r.o

    IČO: 05381801
    DIČ:  CZ05381801

    U Hliníka 1251
    696 02 Ratíškovice
    Česká republika

    Zapísané Krajským súdom v Brně, oddiel C, vložka 95030.


    Bankové účty


    pre Slovenskú republiku: 2801147271/8330 (Fio banka, a.s.)

    IBAN: SK1183300000002801147271 

    BIC/SWIFT: FIOBSKPPXXX


    pre Českú republiku:  2401071773/2010 (Fio banka, a.s.)

    IBAN: CZ0920100000002401071773

    BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX


    Potrebuje poradiť pri výbere? Reklamovať tovar? Upraviť objednávku? Požadujete individuálnu cenovú ponuku pre odber viac kusov? 

    Kontaktujte nás! Sme tu pre Vás!


    Vždy sa snažíme ponúknuť to  najlepšie  pretože vieme, že ste pre nás najdôležitejší a vďaka Vám sa môžeme aj naďalej zlepšovať. Vaša spokojnosť a pohodlnosť sú pre nás každodenným cieľom a motiváciou. 


    Radi Vám  zodpovieme všetky otázky,  zadarmo poradíme s výberom vhodného držiaku a prediskutujeme to  najlepšie riešenie.  Nerobí nám problém  zavolať  Vám  na náš účet.  Kontaktujte nás na nižšie uvedených telefónnych číslach alebo e-mailových adresách. Sme Vám plne k dispozícii. Pre  najrýchlejšiu odpoveď  vyberte  chat , ktorý sa nachádza  vpravo dole.